Am too paranoid.

Ya, sehingga begitu sekali keparanoidan diriku yang poyo ini -.- Sungguh memang paranoid. Kau gila ke tak paranoid? Sumpah exam kali ni sangat main-main. K salah. Semester kali ni mmg main-main. Sangat tak fokus dalam kelas, luar kelas, dahulukan benda remeh-temeh selain homework dan akademik. Too busy.

Dan nak tahu kenapa aku paranoid sangat? Ketahuilah bahawa aku mmg anak yg tak guna sbb tak reti masak, selalu sepahkan rumah, degil, keras kepala, sungguh tak pembersih, tak sopan depan org tua, clumsy, ikut kepala sendiri, banyak bazirkan duit dan segala-galanya yg negatif kau boleh bagi kat aku.

Tapi semua side negatif yg tak guna tu parents aku tak pandang sbb bila exam, I'm gonna make sure I'll make them proud. Takkan ada scene parents gue mengalirkan air mata merayu-rayu supaya aku belajar pandai-pandai apa sume like my friends have experienced and told me. Sebab aku tahu aku boleh buat. Aku akan pastikan diorg tak malu bila jiran tetangga saudara mara sahabat handai rakan dan taulan bertanya " Result anak kau berapa? "

K, eventho my parents jenis tak menunjuk, parents paling merendah diri I've ever met. And they are mine :) Takdenya bila result aku best mak bapak aku nak peluk cium aku nangis gembira sume, TAKDE. Tapi aku tahu diorang happy bila diorang takdenya nak tergagap jawab soalan cepumas di atas.

So, bila result kali ni kemungkinan tak dpt 3.5, atau pun mungkin 3.0 tak lepas, kau agak apa yg aku rasa? Aku rasa sungguh seperti anak yg tak berguna. Sebab aku nak buat mak bapak aku bangga dgn cara apa lagi? Tell me!

K, I'm out.

Siap tweet bagai ==

Comments