I'm sorry and I love you, sahabat.

Assalamualaikum. I've been feeling guilty all this while. Dari sebelum raya sampai dah 6 Syawal dah ni. Zaty sejak dua menjak ni mmg suka menyakitkan hati kawan-kawan. Syikin roommate tersayang, Biha the vice president of 516 sebab tertengking, kawan-kawan lama kat Medan 'cos I haven't talked to them for a long time, Alia Afiqah sbb gurau kasar sgt dan ramai lagi, I know. Dan saya pulak jenis yg mmg lepas mintak maaf sekali, I'll avoid them sbb rasa kekok tu sangatlah menguasai diri. Rasa bersalah tu menyebabkan saya mmg takkan bertegur dgn diorg. Yes, sorry is very hard to say. So, will you accept my apology with this?



Saya ada original CD Najwa :D Dan ya, saya record dulu suara dan kemudian lip-sync. Saya pakai jubah murah Mama beli masa ada sale dulu dan pashmina yang Mama jugak beli masa pergi Vietnam dulu :)

Oh ikut sequence dlm video tu, Ain, Biha, Sera and Myra of SAM, Seha and Adhwa, Tim, Tiera and Dada', Alia Afiqah, Diana, Syikin and Laila of GB09, girls of 516 dan seluruh ahli 416 then. Yg takde dlm video, sayang dan kasihku tidak sedikit pun berkurang :) Lebih-lebih lagi Emy, Azhar, Hawa, Bib, Kak Seha, Kak Myza, classmates Efisiens, classmates 4 Science 2 in SMSJ, TIGS-ian, Ilya, Diyana Abdue, dormmates Zamrud 2 dan BT6, Aten, Wany and Ily of SBSC, Eyka, Amim and Izzati of Gegedikz Girls ke Gang beta sudah lupa pula serta ex-boyFRIENDs (ngehehe :B) dan semua kawan-kawan, sahabat-sahabat dan teman-teman yg pernah saya kenal dan sentiasa ada di sisi untuk menyokong saya tak kira masa. Siapalah NUR MUSFIRAH IZZATI tanpa anda semua. Iloveyouguys! ;D

p/s: Jangan disalahertikan video itu.

Comments