I'm fine... just fine :)

Assalamualaikum semua :)

Last post memang dah berabad dah kan. Bulan 8 kot. Sebelum trial tuuu. Sekarang dah dapat result dan tinggal berapa hari lagi je nak SPM. Espiyemmmmm T_T

So here's my results;

Sejarah 92 A+
Pendidikan Islam 85 A
English 84 A
BM 77 A-
Maths 75 A-
Accounts 69 B+
Chem 67 B+
Add Maths 64 B
Physics 60 B

Alhamdulillah, saya bersyukur. Walaupun sepatutnya I should get higher marks for Physics, Accounts and Maths, tapi tahukah anda saya diserang sakit perut dan demam sepanjang minggu kedua trial. Food poisoning lps makan nasi lemak DS waktu breakfast. Muntah-muntah memang paling kritikal. Demam paling gila suhu adalah waktu Physics. Sungguh, buka buku lagi berapa minit nak masuk exam hall je. Dah dlm dewan, lagi la tak boleh tahan. Bangun, tidur je kerja sbb suhu tak boleh nak tahan langsung.

Jadi itu adalah satu pengajaran. Lps ni kena jaga kesihatan. K, Zaty? :) And now I'm just okay. Oh ya. Pointer naik 0.17 dan saya sangat terkejut. 3.79, okay lah tu kan? Saya tahu dengan izin Allah saya boleh excel. Berkat doa semua orang dan usaha yang berlipat kali ganda, Allah akan tolong :)

Jadi harapnya, takde sape yang akan menyirap mahupun melenting dengan kekurangkerapan saya meng-update blog terchenta ini. Saya busy, sungguh busy. Tak tipu. Busy makan, busy tidur, busy texting. MUAHAHAHA :D Tak, tak. Gurau, ngehehe. Study, insya-Allah.

Assalamualaikum :)

p/s : Paling bosan lah kan dgn takde gambar or whatsoever. Ini sahaja yang termampu despite the business.

Comments