Favourite(s) #4



Apasal kali ni video Alif sorang jek aku letak? Suka aku lah. Oleh sebab Sabtu lepas emosi terganggu sebab insiden babih tu, so aku tengok performance dia sorang jek. Yang lain aku tak layan sangat. Well, not bad a dia bawak lagu dangdut. Juri je kedekut tak nak bagi lampu hijau. Kalau aku jadi juri, aku bagi semua lampu yang aku ada. Traffic light pun aku sanggup cabut bagi kat mamat ni -_-

Tapi, sayangnya. Alif dah terkeluar dah. Tu lah, kutuk Anum sekali terkena dekat Alif pulak. Nasib baik tak nangis sebab dia keluar macam masa Aril dulu. Cuma moody satu hari jek kat sekolah. Eh, kantoi masa Aril keluar dulu aku nangis :P Tapi lepas tu Aril masuk balik. Kalau ada AFMASUK pun tahun ni, boleh ke Alif masuk balik? Harapannn -_-

Okay, enjoy!

p/s:Masih rasa marah.

Comments