Terima kasih daun keladi, lain kali tak payah lah bagi lagi, tag dan award ini sungguh memenatkan diri =.='

Tag

Ni Kak Myza tercinta bagi.

1. Siapakah diri anda di rumah?
Aku rasa soalan ni bengong kot. Apa aku kat rumah dengan kat luar bukan sama jek (?), tatap manusia, nokk!

2. Siapakah diri anda di samping rakan?
Tukang dengar masalah, tukang bagi nasihat, tukang buat lawak, tukang gelak kuat dan supporter terhebat. Mereka jek tak ingat saya :(

3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
  • Blackberry satuuu! Abah cakap nak bagi kalau dapat perfect score for PMR ^_^
  • Nokia 3500 Classic. Dari Form 1 mintak tak dapat :(
  • iPhone 3GS *berangan lebih :P
  • Jeans baru! Masih tak dapat sebab jeans yang beli masa Raya Form 1 masih labuh. Bayangkan lah betapa pendeknya aku =.='
  • 8A PMR. Insya-Allah boleh :) Blackberry punya pasalll.
4. Siapakah nama pasangan anda?
Audi and Jemmi. Sekali aku letak 2, kauuu!

5. Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
  • Mereka biruuu :)
  • Handsome :D
  • Mereka tak pernah marah saya sebab mereka memang tak boleh bercakap :P
  • Mereka bukan living things jadi tak berapa susah nak handle.
  • Tiap-tiap malam mesti temankan saya tidur. Aww!
6. Bila tarikh anda couple?
Dengan Jemmi, 5/3/2009. Dengan Audi pulak, 13/3/2010.

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Dengan Audi, belum lagi. Dengan Jemmi, memang banyak masalah. Suka rosak tak tentu masa. Benci tahu takkk!

8. Lagu tema cinta anda?
Dengan Audi, belum ada lagi sebab belum terror lagi bab petik gitar ni. Dengan Jemmi, lagu tema yang sama masa couple dengan Encik Awak. Eh masa tu ada lagu tema ke? :P

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Audi, boleh tak you buang curve you tu bagi kat I? Hehe :P Jemmi, stop rosak, okay! Nanti I ceraikan you, baru tahuuu!


10. Tag 10 rakan yang lain.
Malas :)
Simple pimple dimple kan jawapan mak, nyah? ^_^

Award


First :)


Second :)

1.Thank & link the person that gave you the award.
Kak Myza, Kak Ain and Kak Finaz. Terima kasih, kakak-kakak.

2.Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered.
Malas jugak. Sekian terima kasih.

Instructions number 3 ada kena mengena dengan number 2. So, consider tak payah a.

4.State seven things about yourself.
  • Orang selalu mispronounce nama saya MUSRIFAH. Ingat seronok lah ye nama salah sebut?
  • Pelik tak kawan-kawan sekelas semua panggil saya Moi? Sejarah silam nama tersebut malas nak cerita.
  • Gemini. So, memang I ada alter ego. Sebelah pendiam, sebelah ceria. Tengok keadaan lah ^_^
  • Single mingle pringle. Eh apakah?
  • Pencinta biruuu :D
  • Baru lepas menjalani pembedahan ACL. Nak tahu macam mana operation tu? Klik SINI. Amacam, seram tak?
  • Rambut I pendek jek, macam Zoela bak kata Nur Nabihah. Tak berapa suka rambut panjang. Membazir shampoo -_-
p/s:Berzaman dah tak buat tag segala bagai ni. Kekok lah pulak.

Comments

Post a Comment

say nice things :)