Gula-gula Perasa Lemon.


Saya nak cerita pasal THE THING girls must need at THE MOMENT. Korang mesti akan faham sebab saya nak tunjuk ini;

Sila visit site best gila bafak ini. Saya pasti anda dan bafak anda juga akan gila. Switch on your speakers, please! Pilih lah YUNAmazing! Or Queen Adibah or perhaps The Strong Chongs! Semua best gila bafak kan dah cakap tadi terulang balik sebab memang best gila bafak okay dah stop.

Clik je kat Yuna then korang akan dibawa cewah cakap jek tetiba muncul benda ni kan senang, erhh. Yuna akan layan korang superb punya! Ha, kat Menu tu ada Get Samples kan? Korang boleh mintak free samples, sumpah best kalau korang konon nak save budget sikit bulan ni untuk belanja pakwe buka puasa luar sebab pakwe korang sengkek. Jangan lama-lama ya merenung skrin ni sebab jakun sangat tengok Yuna sangat lawa, nanti Yuna mengadu boring duduk sorang-sorang.

Down There! Best sebab boleh dengar Yuna bawak lagu Super Something yang famous amos kat iklan Libresse tu! Tengok tu Yuna dah ready pegang guitar dia asal aku excited? -_- Kat sini ada games (!) dan FAQ yang korang malu nak ajukan pada mak dan kakak sebab malu diorang tahu korang ni dah besar rupanya.

Ni dah last, sedih. Okay Yuna tebus kesedihan dengan strumming lagu slow, superb! Kalau sampai sini jek, Nur Musfirah Izzati suka main butang lampu Grrl Power tu haha jakun. Kat sini ada links yang boleh tolong korang somehow. Dan salah satu sebab suka main lampu Grrl Power tu sebab kat situ ada sudut info yang paling Yuna suka yeay! Frame yang ada gambar mulut and bunga-bunga tu pun comel apahal semua omel-omel ni ahh.

SAYA DAPAT FREE SAMPLE LIBRESSE! =D


Tak tipu. Memang dapat agak cepat free sample ni daripada tunggu lagi satu brand tu adoiyai! Oh ya! Kotak ni warna purple! :D

Okay ni dari angle belakang takde kerja ke aku ni? Eh biru! :DD

Banyak kan? Pad dapat dan juga pantyliner! Jangan risau, Libresse bagi dua-dua sekali, Wings and Non-Wings :)

Paling best sebab Libresse eja nama saya yang panjang berbelit lidah ni dengan betul! Sayang Libresse!

THE SITE; ---> Live Life, Live Libresse
p/s: Lebar di depan, tirus di tengah, berbelah di belakang =P

Comments