Aww ♥

Hai semua, ingat saya lagi tak? Ye, saya yang emo semalam dalam entry ni;

Click bagi biar besar gajah.

Eh tapi saya dah okay dah lepas baca comments kat bawah ni;


Terima kasih, cik fatyn. Wham, terus tersedar sehh lepas baca comments dia.


Ha'ah, dah tersedar, kau buat apa? Aku buat dono lah eh tak, aku terima Encik Awak balik. Wah, annoying tak? Oh, dan aku follow blog cik fatyn haha wah lagi annoying-nya aku :P Oh dan ini juga;

Haha lagi annoying sehh.

Eh dah, aku nak buat tag dari Ateika. Happy birthday, babe! =D Hadiah untuk awak ialah tag ini whaha :P

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang ?
Jemmi and Acer :D Benda kan? Bukan orang? Muehehe :P

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
Topup, biasalah remaja ewah remaja lah sangat.

3. Dimanakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti ?
Kawen? 10 tahun lagi baru aku edit balik post ni aku bagitahu ye :P

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
Erk?

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
Erk erk?

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang ?
Erk erk erk? XD

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli ?
Yezz! Ahad lepas :D

8. Apakah nama penuh korang ?
Nur Musfirah Izzati binti Musiran.

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra ?
Dua-dua, bergantung pada kedudukan kewangan haha :P

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang ?
Erk erk erk erk haha.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
Baju semua orang dalam rumah ni saya yang basuh tahu, siap sidai dan angkat sekali. Eh tak, saya uruskan. Sebab yang basuhkan makcik Toshiba :B

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ?
Kanada :D Sebab ada Niagara Falls! ^^

13. Pilih salah satu, peluk atau cium ?
Peluk, dah terbiasa buat. Eh dah terbiasa buat dengan kawan, cuba jangan fikir bukan-bukan whaha kau tengok aku syok sendiri ni.

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang ?
Makwe Encik Praiseworthy Guardian, tepat-tepat 15 tahun hari ni dan sangat sangat baik hati :D

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang ?
Ni bukan macam soalan nombor 1 tadi ke? :S

16. 3 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar ?
Bust Your Windows - Jazmine Sullivan
Eh tu jek kot sebab tu ringtone untuk orang call saya haha.

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
8 June 1995. Tahun lepas sambut dengan air mata tsk tsk.

18. 7 orang blogger yang korang nak tag ?
MALAS :D

19. Cerita sikit blogger pertama yang korang tag
-

Second tag from Scha :D

Put your music library on shuffle. For each question, press the next button to get your answer. You must write that song title as the answer to the question, no matter how silly it sounds! Most of the time they seem to work though, strangely enough. Ok, go! The answer to #20 is the Title of your note.

1.If someone says, “Is this okay?” you say
Confessions Of A Loner - Syeera Sanders

2. How would you describe yourself?
Aku Sakit - Wali Band

3. What do you like in a guy/girl?
Tanpa - 6ixth Sense

4. How do you feel today?
Bila Diri Disayangi - UK's

5. What is your life’s purpose?
Dekat Padamu - Yusri KRU

6. What's your motto?
Bintang 14 Hari - Wali Band

7. What do your friends think of you?
Egokah Aku - Wali Band

8. What do you think of your parents?
Baby - JB

9.What do you think about very often?
What Are You Waiting For - Mizz Nina feat. Colby O'Donis

10. What is 2 + 2?
Balasan Janji Palsumu - Leon

11. What do you think of your best friend(s)?
Ku Bukan Aku - Tilu

12. What do you think of the person you like?
Can't Be Tamed - Miley Cyrus

13. What is your life story?
These Streets - Yuna

14. What do you want to be when you grow up?
Lewat Semesta - Randy Pangalila

15. What do you think of when you see the person you like?
7 Things - Miley Cyrus

16. What will you dance to at your wedding?
Jika Kau Tiada - Erra & Yusri

17. What will they play at your funeral?
Dua Insan - Ezad Exist & Eva

18. What is your biggest fear?
Tercipta Untukku - Ungu

19. What is your biggest secret?
Kau Ilhamku - Man Bai

20. What will you post this as?
Dan Sebenarnya - Yuna

Comments

  1. Hehehe. Heppy to make u move on, choose what's your heart's said dear ! The journey is just begin. Keep fighting (in a good way of cause)! hihihihihi :D

    ReplyDelete
  2. melle; malas lah katakan. :P

    kak zaty; hey hey! =)

    ReplyDelete

Post a Comment

say nice things :)