Goodbye and farewell comes together.

Hai! Tak, bukan entry emo. Ni entry ceriaaaaa! Ceria tak? Heh. As I've already said before (pernah ke?), tak rock lah en zaman sekarang tak kecoh, derr. So I'm telling you, saya dating Selasa lepas. Yeah, dating dengan...

Diyana Nasuha, Omeil and Suhadah.

Diyana, jiran depan rumah aka former classmates masa sekolah rendah and kat TIGS dolu-dolu. Manusia yang dah rajin menumpangkan saya yang berat gajah ni angkut sekali pergi BP Mall. Kau nampak tu dia pegang chopstick? Mak dia, Cikgu Nona aka bekas cikgu PSV dan masih cikgu BM saya sekarang, belanja makan Sushi King! :D First time dan lepas ni boleh lah kot request hadiah birthday nak makan kat Sushi King? Heheh.

Omeil, ex-hostelmate. Dulu dorm kitorang sebelah-sebelah, saya Z4, dia Z5. Dah nak pindah pergi MRSM Mersing. Sentappp ah gini. Omeil, jaga diri tau!

Suhadah, yang takde dalam gambar, pun bekas classmate dari Darjah 1 sampai nak ambil UPSR. Kurus gila kot sekarang, cikeding tapi tinggi.

Diyana Abdue and Ilya Farhana.


Cerita pasal Diyana dulu lah eh sebab kite jumpa dia dulu kat Popular baru jumpa Ilya kat game (?). Diyanaaa, masa date dengan Encik Awak dulu mmg nak jumpa dah. Tapi entah apa kebengapnya phone boleh rosak bahana letak Pepsi dalam beg. Amek kau T_T Diyana best lah. Cakap guna saya-awak je, hee. Nak keluar dengan awak lagi boleh tak?

Ilya, alaaa ni asal nak meleleh dah nak cerita pasal you ni? Jap, tarik nafas, fuhh lepas. Okay :) Kenal since Form 2 zaman Myspace, dah bagitahu kot dalam entry ni. Banyak share prob dengan dia sebab dia best gila! Saya suka tengok awak pakai shawl gitu. Teringin tapi tak reti, loser me. Dah takyah nak tipu orang lagi dah saja nak buat orang touching bagai. Saja betul Ilya ni. And I rasa you patut main bowling time baru lepas nangis la, baru boleh strike en? All the best kat SMSJ! Be strong!

Anis Borhani.

Masa tengah makan kat Sushi King, tetibe dia text cakap dah sampai. Masa tu tengah menikmati sushi hape ntah. Then terus rushing jumpa depan KFC kat escalator tu. Haha mcm lifeless takde tempat lain nak jumpa. Takde lah spend time sangat dgn dia. Masa snap ni pun (masih) rushing nak balik dah. Anis comel! Suara dia best! Ntah nape, saya suka suara dia. Keep up the cuteness!

Dian and Khalida Aqila.


Dian, nampak mcm tu jek lah masa kat Popular. Then dia keluar dgn Shasha pergi makan kot. Suka cara dia pakai shawl. Biasa tapi nampak selesa. Kecik jeh dia ni.

Khalida, satu-satunya manusia yg mcm concern sangat asal gua tak bersuara. Ntah nape, rasa mcm pemalu gila masa tu. Maybe sebab tak rapat dgn sume jadi rasa susah nak hadam (?) jenis-jenis manusia yang berjenis-jenis kat situ. Kau paham tak apa aku membebel ni? Ntah, aku pun tak faham. Tapi Khalida, awak peramah lah. Saya suka :)

Najwa Latif and Hanna Hairom.


Najwa Latif, takkan tak kenal kot? Sweet sangat! Okay, kitorang tak bertegur tapi see, we are in a picture! Gaya gua cakap mcm first time amek gambar T_T Tak boleh lupa masa shawl dia err tercabut eh?, then masa dia berpeluk dengan Dayana. Sayu, rasa mcm nak nangis sama tapi tahan. Sebenarnya I nak cakap, I suka gila dengan Carta Hati! :)

Hanna, pun tak bertegur, heh. Girl, you're drop dead gorgeous! Saya suka rambut awak, mcm lembut gila. Then you gila kurus kot. Mmg serious lawaaa! Pakai tudung pun lawa, natural beauty :)

Haizu, Shasha Aneeza and Mawaddah.


Haizu, saya suka cara awak pakai shawl. Macam lain tapi selesa. Shasha, awak lawaaa! Eventho cuma pakai tudung bawal biasa tapi mcm charming gilaaa. Baju you lawa, kena dgn you. And suara you comel. Marah org pun mcm tak marah jek. Mawaddah, kenal dah lama. Since Darjah 6 masa Perkampungan Jom 5A kat TIGS dulu. Still sweet and fresh as always :D

Wafa and Hadirah.


Gila kecoh minah berdua ni ==" Lagi-lagi part pearl CoolBlog tu, haha. Wafa cantik. Eventho pakai braces. Hadirah, rasa mcm loud gila kot. Peramah ^^

Azli Dayana.

Ex-hostelmates. Nak pindah SAMURA. Dulu kan, dia adik angkat kakak dorm leader saya. Sekarang tatau lah dgn sape. Bestf Najwa Latif. Dayana ni mmg best, berdasarkan pengalaman berkawan dgn dia masa Form 1 dulu. Awak, take care, okay!

Saya suka sangat keluar dengan sume orang ni. Best best! Thanks dah layan saya mcm dah lama kenal. Sorry terlebih pemalu, hihi. To those yang takde nama kat sini, sorry. Ramai sangat manusia baru. Tak mampu nak cam satu-satu. Otak karat sikit, hee. Jangan nyesal eh keluar dengan saya, heh.

Dan kepada Adhwa Nadirah yang nak pindah SAMURA jugak, saya sayang awak sangat-sangat! Jangan lupa saya. Saya mesti rindu awak. Awak belajar betul-betul tau. Takyah dah pasang pakwe lagi. Saya jek boleh teehee. May our friendship lasts forever :)

p/s: Sume gambar curi dari FB Ilya, Diyana, Shasha and Hanna. Maafkan saya, hee.

Comments