SPM Result

Assalamualaikum.

It ain't easy to write again after a month I left this blog. Seriously, every time draft ni terbuka terpampang depan mata, terus rasa mcm blank. Dan saya mmg takde motivasi langsung nak teruskan menulis. Lagi-lagi after SPM result.

My SPM result turned out not as what I expected. Alhamdulillah, Allah gave me what I need. Pernah bukan saya tulis Mama target my A+ ada 7, padahal saya target 6 sahaja? Alhamdulillah, 7A+ 1A 1B+.

Ya, B+ itu membuatkan diri ini tak tentu arah. I cried badly. Memang teruk gila. Masa lepas dapat result nangis, balik rumah nangis, kat INTEC nangis. Entah, rasa mcm tak layak nak terima tahniah daripada semua orang. Rasa mcm dah kecewakan parents.

Dan hari tu I watched Julie and Julia. It's a great film to watch! Melihat kepada betapa passionatenya Julia menulis blog, somehow it makes me feel guilty gila sebab dah abandon blog teramat lama. So here I am kembali mebghiburkan hati semua orang dengan penulisan saya.

Saya akan terus menulis. Insya-Allah :)

Comments

Post a Comment

say nice things :)