Me love you, Miiiiiiiiiii!



Cak! Assalamualaikum. Hihikk. Saya sebenarnya malas sungguh nak hapdet apa kat belog ini tapi saya gagahkan jua muahaha gaya macam terlantar atas katil sahaja baru lepas operate eh macam pernah lalui pula.

Hari ini birthday abang saya! Saya ada abang ke? Takdak aih. Saya anak sulong. But this best friend of mine act like an abang to me. Kalau ada mamat mana-mana ntah masuk line, harus dikhabarin sama dia dulu sih. Tunggu dia approve baru boleh on. Dan dia memang sangat protective. Sangat-sangat. Macam mana la tak sayang.

Antara salah satu manusia yang ter-affect dengan perpindahan saya ke Sains Johor kemudian ke TGB adalah this very person. Kitorang duduk satu kelas dari Darjah 1 sampai Form 4. Almost 10 years dia ada untuk saya yang kecil molek ini.

I moved to a new housing area when I was 10. And guess what? He moved to the same place too! Kitorang jiran masa kecik dulu-dulu. Selalu main petang-petang dengan budak ni. Masa tu satu kawasan perumahan main mak-mak. Jadi yang paling senior jadi la mak la ayah la. Dan kitorang jadi kembar. Sebab kitorang berdua je yang sebaya dan kitorang lahir pada bulan yang sama. And yes, we are like glued mihihi.

Dia baru masuk matrik hari tu. Dalam kelas English, turn dia kena public speaking. And the question were who is your best friend that you really miss at the time being. And he told the class it was me. Comel bukan? Mana la saya tak terharu huuuuuu.


Happy 18th birthday, Muhamad Zul Helmi. Me love you thissssssssssss big! Jangan nakal-nakal, Mi. Kalau tak I report mak you muahaha.

p/s: Mama cerita sebelum saya lahir dulu, Mama dan Abah expect yang lahir lelaki. Lalu nama yang telah dipilih untuk saya adalah nama yang dimiliki oleh mamat gedik atas ni. Haha.

Comments