Tetibeee

Saya sangat sentitif. Cukup mudah terasa hati. Even if you uttered a single word yang saya rasa annoying pun, hati rasa seperti tersiat. Saya tak cukup kuat macam orang lain yang tak kisah pasal apa yang orang cakap pasal diorang. Saya sangat kisah dan ambil peduli tentang apa yang orang katakan pasal saya.

I'm very passionate in everything that I do. Nothing in the world can stop me if I've started doing things that I love. NOTHING, seriously. Except, someone tetibe datang to me, and said things that irritates me. Terus jadi down, serta-merta. The next thing you figure out; I'm not there anymore, I've stopped.

As I've insisted before, this is the new me. The one who isn't emotional anymore. Hidup harus positif, katanyaaa. Ya, saya dah berubah. But, I'm sorry. That kind of thinking is only for love thing. Pasal benda lain, I'm still me. Saya dah penat dengar orang cakap saya dah berubah gedik, sombong, angkuh so I'm back to the old friendly me.

Saya sedar saya berubah jadi girly ni since I'm with Encik Awak. Ya, thanks sebab dah ubah saya jadi perempuan. Saya sangat suka menjadi perempuan, I mean perempuan yang memang perempuan, bukannya perempuan tomboy, get it? But I guess, being a tomboyish girl is so much fun, even kena cop as lesbian ==

Semua kawan, I mean SEMUA cakap I gila berubah. Dari kasar, bukan menjadi lembut malahan gedik terus. Dari nice towards everyone, berubah jadi a mean girl yang sanggup ketawakan other people that is in trouble. TOTAL CHANGE since 2009.

--------

Huaaaaaa post ni masa 2010 kau tahu tak? Terperuk dalam draft je. Aku tak tahu kenapa tetibe aku nak post. Kbye.

Comments