MC bukan untuk disalahgunakan.

Takde idea nak post apa hari ni maka lahirlah post ni dari rahim blog ni :) Sorry lambat, kakak-kakak sekalian. Jangan bunuh saya, saya tak bersalah.

Tag daripada Kak Finaz and Kak Ain.

Soalan 1 ~ Where is your cell phone ?
Tak ingat. Atas sofa kot.

Soalan 2 ~ Relationship ?
Dengan siapa lah pulak aku nak ber'relationship' segala?

Soalan 3 ~ Your Hair ?
Panjang paras tengkuk, colour hitam.

Soalan 4 ~ Work ?
Orang sakit. Sesungguhnya jadi orang sakit sangat penat dan menguji kesabaran. Tapi duit tatap masuk, nokk.

Soalan 5 ~ You sister ?
Sumpah tak faham soalan ni.

Soalan 6 ~ Your favourite thing ?
Used to be his pictures. Tapi starting this week, insya-Allah Audi and Jemmi :D

Soalan 7 ~ Your dream last night ?
Pregnant WTF?!

Soalan 8 ~ Your favourite drink ?
Apple juice, Nescafe, iced tea and Vanilla Coke.

Soalan 9 ~ Your dream car ?
Mini Cooper :)

Soalan 10 ~ Your shoes ?
Baru putus semalam tepat-tepat depan kedai kasut kat Carrefour lepas keluar dari MBO. Bhaha balasan orang sakit kaki tak padan nak berjalan kat shopping mall tak pakai tongkat.

Soalan 11 ~ Your fears ?
Tak dapat berlari macam biasa. And tak dapat perfect score for PMR.

Soalan 12 ~ What do you want to be after 10 years ?
Isteri yang sah kepada si dia :)

Soalan 13 ~ Who did you hang out with last weekend ?
Last weekend? Sera and Myra :) Tu hari Sabtu. Ahad, Ain :)

Soalan 14 ~ Missing ?
Him.

Soalan 15 ~ What are you thinking about right now ?
Bhaha kesian budak-budak yang nak datang tengok aku lepas ni aku tak hidangkan makanan pun. Weh korang makan kenyang-kenyang ah dari rumah ye :P

Soalan 16 ~ Favourite colour ?
Blue and purple.

Soalan 17 ~ Love ?
Dah lama tak merasa.

Soalan 18 ~ So who wants to share their one ? How about ?
Pun sumpah tak faham soalan ni apasal bengap sangat aku hari ni?

Ni pulak tag dari Kak Ain.

1 - Adakah anda rasa HOT???
Saya tak hot, saya cool bhaha. Yup, panas gila sampai badan ditumbuhi pelbagai jenis bangsa dan kaum ruam sudah.

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
Kalau tak nak? Alahai, nanti merajuk bagitahu mak pulak. Nah!


3 - Cerita pasal gambar wallpaper itu.
Malas. Dah terang-terang ada muka 3 budak kat situ, pandai-pandai ah kau elaborate sendiri sekian terima kasih.

4 - Bila kali terakhir anda makan pizza?
Ada hari tu tapi tak ingat bila.

5 - Lagu terakhir anda dengar?
Sunsilk theme sebab Azua text cakap nak datang visit kejap lagi.

6 - Ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ni.
Pakai spec sebab dah rabun.

7 - Selain nama sendiri, anda dipanggil nama ape?
Nama saya Nur Musfirah Izzati binti Musiran seperti yang tertera dalam I/C saya. Mak bapak dan saudara mara serta rakan-rakan mereka panggil saya Zetty atau Zati. Kawan-kawan panggil saya Moi atau Mus. Yang jahat sikit panggil saya Peah. Cikgu-cikgu panggil saya Musfirah. Dalam dunia maya, ramai kenal saya sebagai Zaty, Momoie atau Mila. Abang dan kakak kat physio panggil saya Nur *Macam Nur Amina ;)

8 - Tag lagi 8 orang.
Malas. Baik kan saya?

Soalan nombor 9-15 ada kena mengena dengan 8 orang yang saya perlu tag. Memandangkan saya tak nak tag siapa-siapa, maka saya terlepas daripada menjawab soalan-soalan tersebut :)

16 - Berikan 5 yg anda tahu tentang orang yg mengtag anda.
-She's wonderful!
-Pernah jumpa dia dulu. Jangan jealous.
-She's a sleeping beauty, kalau korang nak percaya lah.
-Saya suka tengok dia pakai baju pink :)
-Mangsa SPM 2010.

17. 5 perkara yg saya tahu tentang cik ASMA.
-Siapakah
-pemilik
-nama
-cantik
-tersebut?

17 - Persamaan antara KAMBING dan LEMBU.
Binatang wahai adik-adik.

18 - Perasaan anda buat tag ini.
Nak demam.

19 - Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
Saya tak kenal mana-mana Razman melainkan Razman yang ni. Jadi jawapan saya, ya, pakwe kepada Azzaliena tersebut memang sengal, harap maklum.

20 - GAY or LESS?
Razman ke saya? Kalau Razman, dia dua alam. Kalau saya, saya straight :) Meh ah tackle!

Terima kasih, kakak-kakak sekalian :) Jenuh nak menyiapkan.

----------

Semalam lepas physio, I punya hormon adrenalin tetibe memuncak terus ajak mummy tengok wayang kat MBO. Kitorang tengok Percy Jackson and The Lightning Thief. Sumpah best! HAHA tak padan sakit tapi berjalan sana sini. I tunjuk hebat berjalan meneroka Square One and Carrefour tak pakai tongkat. Padahnya balik rumah kaki bengkak tapi dapat kasut baru :) Balik rumah, kena marah dengan bapak balik lambat! Hehe. Moralnya, orang-orang sakit kaki, jangan tiru aksi ini :P

p/s:Ahad ni nak beli Audi dengan housing Jemmi :)

Comments

Post a Comment

say nice things :)