Once gemok, always gemok :P

Bhaha mati aku kena cekik kalau Ani nampak tajuk ni. Last entry pasal birthday Haziq tu pun hampir separuh mati kena cekik. Lepas tu, Ani request special entry macam yang aku buat kat Haziq jugak. Adoi, apasal birthday korang dekat-dekat a? Nah, entry stock baik-baik punye :P

Nur Musliha Izzani. Nama cantek punya panjang, sama macam aku. Dah gemok besar dah kau. Dah 12 tahun dah. Dah boleh kahwin dah hehe :P 12 tahun bersamaan tahun ni kau kena amek UPSR whaha *gelak tak berapa nak jahat sebab aku pun kena amek PMR tahun ni tsk tsk ;'(

Seingat aku, sejak aku darjah 2 lagi, ye lah masa tu lah tengah hit cerita Enot, aku panggil kau Enot. Sebab dari kecil, *haha kecil lah sangat, kau mesti lagi 'Enot' dari aku. Sekarang ni, aku dah maju sikit. Takde cover-cover dah. Dengan bangganya, aku panggil kau Mok whaha. Weh kau tak marah kan kan.

Benda yang aku suka pasal kau ni, kau buat jek apa yang aku suruh. Cuma mulut kau tu jek yang aku tak tahan. Melawan cakap, menengking, memaki memang makanan kau lah. Dah tu bercakap 24 jam. Dalam tidur pun bercakap. Heh, ngigau lah tu :P Adoi, budak! Stop lah bercakap. Sehari pun jadi lah, beb.

Satu keunikan kau, kau pandai baca muka orang. Kau tau jek mana kawan yang boleh ngam dengan aku, mana yang ada niat tersirat dengan aku. Lagi yang best, kau kuat lari. Asal jangan kahwin lari sudah lah, heh -_- Lepas tu, kau pandai zapin. Chaiyok a kau dengan Haziq zapin sampai negeri :)

Hobi kau? Mana boleh lupa. Makan kan? HAHAHA :)) Semua makanan kau sapu. Makan pandai, masak pun pandai. Kau masak, pun boleh lah. Not bad :D Brutal konon, tapi minat pink, hampeh! Lembut bila zapin jek. Tapi minah ni boleh masuk geng Kak Finaz a. Minat Daus AF8 :)

Dan lagi yang best, kau lebih tinggi, lebih besar dan lebih matang dari aku. Baju kau semua dah tak muat, asyik pakai baju aku jek. Benci tau takkk. Eh tadi best, sekarang benci pulak bhaha. Kasut pun saiz 6 eh (?), aku baru saiz 4. Keluar rumah, semua orang macam tak caye jek kau adek aku. Nampak kau kakak haha aku awet muda :P

Eh budak, tolong rajin belajar ye. Kau tak nak 5A ke, beb? Kau dapat 3A pun aku dah kira bersyukur lah. Tapi kalau boleh, up a sikit! Nanti kau dapat Ego, boleh pergi sekolah sama-sama. Tapi kau bawak aku a. Kau kan kakak ^_^

HAPPY 12TH BIRTHDAY, BUDAK GEMOK!

SUDUT MENGENALI ENOT BHAHA :P



Minah ni gila meroyan bila kakak kedai kek ni tersalah tulis nama dia jadi HANI atas kek birthday dia dengan Haziq tahun lepas HAHA





KENANGAN BERSAMA :D








----------

Patut ke I add diorang? Diorang bermaksud Abang Adzrul, Kak Shikin and Kak Aya kat physio tu. Ala, malunya!

p/s:Kalau tak selesaikan tag and award tu, boleh tak?

Comments

  1. serius adik ko lg lawa
    haha

    ReplyDelete
  2. bukan ko lg gemuk ker?
    haha

    ReplyDelete
  3. HAPPY BIRTHDAY MUSLIHA IZANI..
    SEMOGA PANJANG UMUR..
    BY THE WAY, ANI TAK GEMOK LAH..
    HEHEHE.. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

say nice things :)