Bwekk, I benci youu lah!

Konflik dalaman 2 orang sahabat yang cuma pernah bergaduh sekali jek and this is our second fight after 4 years :)

*Dan ini adalah balasan note Bieha ;D

Kadang-kadang dengan kawan, kita cakap kita benci dia macam ni 'Ala, benci lah dengan kau niii!' and so on tapi sebenarnya kita sayang giloss kat dia, kan? Jadi, faham-faham lah title tu kiranya bahasa halus dan tersirat untuk 'Mmuah, I love you lah!' :D

Kau memang gedok yang teramat, Bie! Sepak laju-laju kang! Pergi baca balik comment kat pic aku tu, mana ada ejek. Tu lah, pms eh? Grr!

Paling tak boleh blah, dia sendiri yang isytiharkan perang 3 hari, dia sendiri yang tetibe tegur esoknye. Nak tegur ngumpat pasal TUTT pulak tu, bhaha :)) Malu tak, malu tak, malu kan? -_____- You should look at your own face bila aku cakap 'Eh kata tak nak tegur sampai Ahad ni?' HAHAHA =P

And you know why aku act macam biasa jek? Sebab aku dah lali dah macam baru lepas kena bius tu dengan orang tak nak tegur aku. Ramai gila manusia yang nak bermusuh dengan aku, yang tak nak tegur aku, yang tak nak kawan dengan aku and when you are one of them, aku amek positive. Biasanya aku mengadu domba, mengadu nasib dengan kau and kali ni not anymore, baru aku tersedar I have other friends that care for me.

I just don't know where did I get the unusual strength to stay cool 24/7. Nangis takde sikit pun, beb. Woh, Zaty kuat! Eleh, setakat Khamis and Jumaat je. Macam lah kita jumpa weekend, kan. But sayangnya kau terlepas berita baik and berita buruk sepanjang hari kita tak bertegur. I'm sorry you're not the first one to know about those news. Tu lah, siapa suruh berperang segala bagai?

Ye budak gedok, mana boleh aku lupa scene tu. Kawan tepi jalan, kan? =.=" BTW, kita kan dah bersahabat sejak dari dalam perut lagi =P And Insya-Allah, sampai ke dalam liang lahad :") Erhh, 'Awak, nama saya Nur Musfirah Izzati binti Musiran. Panggil saya Izzati'. Cepat senyum, sekarang! :D

Last but not least, bwekk, I benci youu lah! I benci you sebab buat I nangis baca note you ;'(

Gilaaa tak rinduuuuu?!

p/s:I'm in a big dilemma right now!

Comments