Masalahnya, menawan ke?

Hye! Short entry saja, okies? Ni ha, Nur Musfirah Izzati gedok gile menjoinkan diri yang kecik molek ni dalam Contest Senyuman Paling Menawan from blog happening ni ---> SINI :D


Memang gedok tersangat sebab hari ni lah dateline contest ni. Entah macam mana entah aku nak tunaikan semua syarat. Miss Chentazetty, maaf. Tak sempat dah nak tag siapa-siapa. Makanya, kalau kalah, faham sungguh saya T_T

Ohh ya. Kena beri sebab kenapa suka senyum kan. Eceh, macam tau jek saya suka senyum. Hee, suka ke? FYI, senyuman kat muka kita ni adalah facial expression yang dapat dicam sejauh 10 meter kot, kalau tak silap. Senyum pun sedekah, what? Lagi pun, kalau kita senyum, tu dah kira satu senaman muka, okayy. Sambil senyum, sambil sihat :)

And actually saya suka senyum sebab saya ada lesung pipit. Bukan nak menunjuk tapi bukan semua orang ada lesung pipit. Ingat senang nak ada lesung pipit? Kurnian Tuhan, ya anak-anak. So setiap orang ada kelebihan. Lesung pipit ni kira genetic sebab family I ramai ada lesung pipit. Bila amek gambar bersama-sama macam sweet jek sume ada lesung pipit :D

Bhaha, kononnye short entry, bwekk! =P Harap-harap Miss Chentazetty terima entry ni! :D Moralnya, senyum sokmo, okayyy! :)))

Comments