Nama anak dia Bedah.

APA PERASAAN AWAK KALAU SAYA DATING BERMESRA-MESRAAN DENGAN PASANGAN SAYA DEPAN MATA AWAK SEPERTI MANA AWAK DAH BUAT TADI? AT LEAST, HORMATILAH PERASAAN SAYA, JAGA SIKIT SIKAP TU. DAH LAH DATING KAT SEKOLAH, TAK MALU EN DENGAN CIKGU-CIKGU PETANG? SAYA BENCI AWAKKKKK! ;'(

Bhaha atas tu gimik semata-mata walaupun ada kebenarannya sikit. Haish, apasal rasa nak mencarut ni? Jap, nak try. Baa...yi. Boo...ring. Bee...dah. Bedah? By the way, saya, Nur Musfirah Izzati telah dipilih untuk mewakili sekolah dalam pertandingan Forum Remaja peringkat BP. So, blog ni dan semua laman sosial akan serta-merta tidak aktif. Asal ayat skema? ASAL DARI KAMPUNG! XD Hihi, sekarang ni semua yang diucapkan dah terpengaruh dengan gaya percakapan untuk forum. Maka, sila baca seluruh entry ini dengan sebutan baku, sekian, terima kasih :) Doakan kejayaan saya!

Comments

Post a Comment

say nice things :)