Singapore

Yeah, I'm going to Singapore tapi satu hape persiapan pun tak buat lagi. Okay, anda tidak merasakan keberdebarannya? I'm going to Singapore this fcuking 3 am tapi satu hape persiapan pun tak buat lagi. Dah tu, apa lagi kau buat tercongok kat depan laptop? Cepat shut down!

Lepas maghrib tadi lah baru nak terhegeh-hegeh beli baju lah, perfume lah, jajan lah padahal dah berminggu-minggu cikgu buat taklimat Singapore ni. Alahaiii, malasnya Nur Musfirah Izzati. Maybe sebab takde semangat kot. Or maybe sebab semangat tu tak ikut sama pergi Singapore kot? Encik Awak, rinduuu!

Seriously, dua tahun lepas, masa nak pergi lawatan KL, berbulan-bulan aku get ready. Siap ada checklist segala bagai (haha aku masukkan Encik Awak dalam list tu sebab dia memang ikut pun :P). Memang seronok gila kot, dah lah dapat duduk satu baris dengan dia. Satu baris means saya betul-betul depan dia, jadi sila bayangkan betapa lebarnya senyuman saya semasa itu hehe :D

Dan masa kitorang alomost got hooked up bulan Jun lepas, dia dah janji nak study betul-betul supaya dapat tempat pergi Singapore. I mean, really grab the seat sebab cuma Top 40 something in trial je yang dapat pergi Singapore ni. Tapi kitorang just broke up mcm tu and there goes my ex cum almost boyfriend :(

Okay, I really need some sleep. GTG dan sila doakan bas yang saya naiki tak accident masuk gaung supaya saya dapat amek UKKM yang saya tak mohon tu. Cerita next entry, Insya-Allah :)

Tak nak pergi Singapore kalau Encik Awak tak ikut! *sambil hentak-hentak kaki dengan gaya mengada-ngada

Comments

  1. wow, last time aku pergi singapore ialah masa aku dalam baby walker. haha

    ReplyDelete
  2. haha pergi lah lagi, terbaik sehh sekarang!

    ReplyDelete

Post a Comment

say nice things :)