Tutorial Photoshop

Pertama sekali, muka aku ada macam muka manusia rajin ke nak buat tutorial segala bagai? Adik mintak tolong tunjuk kerja sekolah pun aku cakap nanti sampai diorang dah habis final exam. Makanya, bolehkah saya diklasifikasikan rajin?

Kedua, muka aku takkan muka korang pulak kan ada macam muka reti guna Photoshop ke? Selama ni letak gambar dalam blog pun takde letak tanda air (baca : watermark), ada hati perut nak guna Photoshop.

Ketiga, ini sebenarnya adalah entry birthday, kenapa tajuk boleh letak Tutorial Photoshop? HAHA sengal Zaty. Sebenarnya nak bagitahu, saya baru first time guna Ps semata-mata nak buat gambar bawah ni;

To Ilya;

Happy Birthday, babe! I'm sorry I takde hadiah untuk you. First, sebab tengah save bajet nak pergi Singapore and duit reunion. Second, bila masanya lah I nak bagi kan? Kalau lah muka I ni muka rajin nak pergi pejabat pos buat pos laju, memang mati terkejut lah bapak I jadi I putuskan untuk tetap malas kerana I sayangkan bapak I HAHA WTF apa kena mengena?! I'm looking forward to see you soon! Hope mak you bagi you keluar. Jangan risau sebab setakat ni sume orang yang keluar dengan I berjaya pulang ke rumah dengan jayanya, tanpa sebarang kecacatan fizikal. Kecacatan mental mungkin ada sebab I memang sengal orangnya HAHA. And kemaafan dipinta sebab kejadah lah sangat gambar I lagi besar kat atas tu HAHA redha je lah ye XD

Saya kenal makcik ni since zaman myspace lagi. Yahh, zaman tu myspace popular almaklum sume generasi rempit gituew =P Tapi I really love her, mungkin tak sebanyak sayang dia pada besfriends dia yang lain lah kan. Dia tukang penenang masa mula-mula clash dulu. Tukang komen entry blog saat blog popular HAHA gua redha, bhai blog gua makin mundur lately. Apa pun, ILY, Ilya ♥

Ilya's blog; HEY ,

p/s: Asal boleh ada 3 orang minat gua sekali gus? Mana nak pilih? T_T

Comments

Post a Comment

say nice things :)