It's a hello from hell.

Sorry, gua private blog tak bagitahu. Konon nak mekap blog, last-last buruk jugak cenggini. And so this is the official re-opening (?) yada yada yada. Well, Happy New Year, peeps! Idk whether this year gonna work for us or not, tapi hope so lah. 2010 err not my fav, dgn patah hati ape sume, sakit ulang-alik hosp but overall ada jugak rasa manis. Takde lah haram J sangat mcm 2009.

Dan, alhamdulillah, 8A dalam genggaman akhirnya :) Ntah, tak happy sangat mcm dapat result UPSR dulu. Maybe sebab masa exam gua sedang mengalami kekecewaan terlampau dan melarat sampai habis exam, makanya result cemerlang ke jahanam ke mmg tak mempengaruhi langsung hidup gua. Pasrah dan bersyukur seadanya.

Tayah nak ungkit entry konon dapat C3 kalau result flying colours lah sangat. Bapak gua cakap C3 ke C4 ke hape, sume beli 2011. Bonus tak dapat lagi plus phone turun harga 2011 sebab sume phone bebas cukai T____________T Punya lah berjimat-cermat bapak aku. Heh.

Ain confirm pindah Akademi Permata Pintar. Menangis tayah cakap lah, rumah aku dah banjir tahap kena pindah pusat penempatan. Sahabat ketawa, nangis, meronggeng, mengumpat dah takde. My teenage life will suck. Eceh cakap mcm takde kawan lain. Yea, kawan ramai. Tapi sahabat ni sorang jek lah. Alahai.

Dan saya sedang berusaha sedaya upaya pujuk cikgu-cikgu atasan bagi saya masuk kelas kedua. Dah serik dah kot duduk kelas first. Tekanaaaaan! Second class ada Akaun instead of Bio. Nak suruh amek Bio? Bak meh sejuta sini, sejuta alasan mengapa saya perlu masuk kelas Cekap. Sendiri punya impian, sendiri laksanakan, tak gitu? *wink

Oh hidup sekarang bahagia, rasanya. Encik Awak never fail yet to make me smile almost every day. Eh jap, betul ke grammar aku? Almaklumlah, budak, uhuk uhuk, konon pandai, uhuk uhuk, dah lama, uhuk uhuk, tak bukak buku. 01.01.2011, alhamdulillah cukup sebulan dah :)

Dan sebagai pengganti NY picture, nah my latest home-made video;



Err new obsession, maybe?

p/s: Suara saya sangat childish ==

Comments