OLD SCHOOL PHOTO Contest

Hai, hello, assalamualaikum and err evening?


Syarat-syarat penyertaan :
1. Follow Plastic Tree bagi memudahkan Teika inform apa-apa dan announce pemenang.
2. Gambar tak ada muka korang pun takpe.
3. Edit dibenarkan, malah digalakkan.
4. Tinggalkan link kat comment entry ini atau page Plastic Tree.
5. Wajib tag 2 orang shj. Lebih? Boleh.
Rules tu taklah rules sangat, tak ikut tak tolak markah pun. Ekeke, ini bukan exam. Yang penting syarat nombor 4 tu. dan gambar yang dipertaruhkan mesti milik korang sendiri. Kalau tak, automatik penyertaan - BATAL. :)

Hadiah : Misteri, depends on sape yang menang lah kan? (wink wink)
Tarikh tutup : buat masa ni 10 Januari. kalau diubah, akan diberitahu kelak

Dan gambar buruk yang dipertaruhkan adalah di bawah ni;

Oleh kerana Teika cakap screenshot pun boleh, so here it goes in the winning list, heheh. Ya, memang buruk. Dan kalau kau bijak pandai, teka lah dari DVD cerita apa gua amek screen shot ni? Hee :D

Oh, ya. Teika, saya tak sempat nak tag sesiapa. Sorry. Mungkin, saya nak kena siapkan homework Chemistry lepas ni atau maybe saya nak menang sorang. Boleh jadi, kan? *wink

p/s: Awak sayang saya tak? *emo

Comments