Triple Unfinished Dots.

Serious, gua rasa macam dah berubah banyak sangat lately. Sejak ada pakwe KONONNYA ni, gua jadi super. Super cengeng, super obsessed, super cemburu, super pemalu, super diam, super lost, super emo, super kurang dalam semua benda yang aku pernah lebih. Hell yes, Encik Awak pulak yang amek sume tu. Dia dah super rajin, super baik, super bising, super cool, super lebih dalam semua benda yang pernah dia kurang.

Aku rindu aku. Aku rindu aku yang dulu ceria, periang. Aku benci aku. Aku benci aku yang sekarang pendiam, pemalu. Aku cuba cari mana diri aku, tapi tak jumpa. Sama ada ini diri aku atau diri siapa, aku tak tahu. Yang aku tahu ini mmg bukan diri aku.

Boleh tak kalau aku nak... ntah, aku sendiri dah tak tahu apa yang aku nak. Aku rasa macam cukup, aku rasa macam kurang. Hati macam dah tak hati-hati. Aku dah hilang. Lost.

Comments

  1. zaty!anda di tag.hehe :)

    http://ituakuyangkaucari.blogspot.com/2011/01/25-things-about-me-me.html

    ReplyDelete

Post a Comment

say nice things :)