Double the Trouble.

Okay, my bad. I can't manage this blog well, I admit. Kau nak aku update hari-hari macam selalu haha-padahal-macam-lah-sebelum-ni-update-hari-hari, kau pergi buat surat permohonan pasang wifi kat maktab tu. Alright, that's not the main point.

Double the trouble ke double trouble? Sebab sebenarnya nak cakap trouble tu ada dua tapi bila dah tertaip double the trouble rasa macam suruh double-kan trouble tu pulak en. Okay, menyimpang dari tajuk lagi, I know I know.

Faradiana Juan accident Selasa lepas. Since sampai Medan semalam, so baru tahu semalam. Heh, bajet mcm takde alat komunikasi jek kat sana. Kaki kanan patah, pity her. Pray for her, will ya? Idk macam mana dia boleh accident apa sume, Sabtu ni maybe nak visit Fara kat hospital, Insya-Allah. Be strong, girl!

And the second one is, tak, bukan yang atas ni accident. Kalau yang atas ni accident, I won't write this on time sebab I might be in the hospital sebab pengsan dapat tahu dia accident. Bestfriend since dalam perut kot, kuasa telepati, chemistry, biology sume ada antara kitorang. Eh jap, dah ter-elaborate panjang pasal friendship kitorang pulak, heh.

His sister, Kak Ana, which is the closest one to me, pun accident. Petang or malam tadi, something like that. Kes langgar lari dengan Avanza. Akan boikot Avanza lepas ni! (tetibe) Maybe Kak Ana masuk ICU, tak sure lagi. Pagi ni baru family Mi gerak pergi sana.

And you, the one that I love the most, yes, you, my reader. Boleh tak tolong doakan these two lovely ladies, in the name of Islam? I love them so much. Thanks semoranggg *hugs

p/s: Today is Friday, school's off :) Thanks, Parameswara for founding Malacca. Hari ni cuti Melaka Bandaraya Bersejarah, haha okay nak cakap tu je.

Comments

  1. It is not possible for civilization to flow backward while there is youth in the world.

    ReplyDelete

Post a Comment

say nice things :)