Tell me.

Tell me, which one do you prefer?


This version of bodoh lah kau punya perangai sebenar rupanya macam ni menyesal aku couple dengan kau dah lah aku berkorban macam-macam untuk kau habis duit beli mekap kau beli heels kau beli karipap sardin favourite kau tiap-tiap pagi siap delivery sendiri kat rumah pakej dgn mawar sejambak mcm ni pulak kau buat kat aku jom putus *sila baca dengan nada geram berbaur nak sepak orang.

Or this one?


This version yang oh kau mcm ni rupanya but do I look like I care peduli hape aku kau mcm ni ate meh kita putus kau lalu jalan kau aku lalu jalan aku haha okay mcm mengarut bukan jalan tapi haluan tapi nak taip haluan mcm skema okay dah tertaip dah =="

I ain't Bruno Mars number one fan whatsoever, but I'm the die hard fan of Grenade! So bila ada remix Grenade yang meletup boom boom mcm ni, haruslahhh! Okay, dua-dua versi best. Tapi gua prefer the latest one. Takde lah dengar rasa mcm nak bunuh diri sendiri, at least bahu gua ada lah terhinjut-hinjut keseronokan sikit.

I LOVE GRENADE!

Tapi kalau versi yang ni pulak...


Serious double triple 4 kali punya apple(?) lagi COOLIO! Go Nabil go! Yang ni bukan terhinjut-hinjut keseronokan lagi dah, mati kering gusi den ketawa. Tapi serius rasa mcm nak bakar Astro mengada suruh orang subs Mustika kalau nak tengok Maharaja Lawak. Sayang Youtube!

Comments