So this is how it feels...

Bismillahirrahmanirrahim and assalamualaikum :)

Alhamdulillah, the first Monday of December! Woohooooooooo! Oh as if I'm so excited. I hate December. SO MUCH. That I would kill him, if he was real. Titeww tak suka bulan ni cos somehow it makes me regret of something I didn't have the chance to do the whole year. Contohnyaaa, homework? TEEHEE :B

I finished my last paper of SPM - Accounts last Wednesday and fuhh! What a relief! Dan sedikit pun tidak terkenang daku akan maktab tercinta yang ditinggalkan. Sehingga semalam. Setelah seronok kononnya berehat selama beberapa hari, it's finally time to do some cleaning. Saya dikelilingi buku yg sangat banyak. Yo tell me dari tadika sampai Form 5 punya buku mana tak banyak wehhh. Penattt ~

Kemas punya kemas, my junior texted me. I don't know what to reply sangat pun and tetibe ter-reply " Kirimkan salam kat TGB. Rinduuuu. " Sejak bila reti rindu maktab pun tak tahu lah Zaty ni =.= But seriously, lepas tu tetibe rindu maktab. Saaaaaaaangat. Lagi-lagi classmates. Dan roommates. Rakan-rakan se-homeroom! The residents of Blok G! Oh the whole batch!

I miss all the fights. Ceh dlm banyak-banyak ingat gaduh, ingat hang tera sangat, Zaty? I miss the laughters, the jokes, the tears and the feeling of togetherness. The feeling of aku tahu kalau aku susah insya-Allah kau mesti ada punya. Rasa tu tetibe dtg balik dalam hati ni. Dgn roommate yg tetibe text hari ni tanya khabar. I miss you, Diana! Dan Laila yg update status kat FB telling that her mornings dah tak mcm dulu. Syikin, di manakah anda menghilang? Ngehhh.

So you see, I really miss TGB. Eventho selama ni asyik rasa homesick la, rasa benci tahap nak keluar maktab la, rindu family kononnya, and now I know how does it feel. To miss TGB. Simptom awal perpisahan cenggini la gayanya. Semua orang dok meroyan kat FB, Twitter, blog betapa ku merindui TGB. Satg masuk 2013 terus lupa ceghita 2012, piiraaaaah.

Tak nak janji apa-apa, tapi insya-Allah saya akan terus meroyan di sini bercerita mengenai TGB :)


Diana, Syikin, Laila, Zaty.

Comments