Hey hey!

Okay, I'm finally here! First week of exam, survived. Makkk esok je tinggal Maths and KH. I'll get As, Insya-Allah. Yes, I'm fine, very fine. Kepala saya belum putus wayar lagi eventho paper Science 2 macam tak nak susah lagi kan. Nyesal gilaaa vavi tak study hard masa tu. Apa guna nyesal sekarang, bukan boleh resit paper tu, waaaa! T_T

Okay, my life is getting more stable now. Lepas habis PMR ni haruslah banyak hari harus Nur Musfirah Izzati fly sekolah en, begitu juga dengan Encik Awak. So, we'll not see each other. It's great actually so takyah lah nak menghadap muka dia sambil menyumpah seranah dalam hati kemudian lari pergi tandas rasa macam nak marah and nangis bengap sape suruh masuk rumah setan. Lepas ni saya akan lari masuk surau pulak -_-

Okay eh mengapa setiap perenggan harus ada perkataan okay sebagai pembuka kata? Okay, kan dah mula balik so silly me. Baiklah, saya sedang dalam proses mengenali hati budi seseorang sekarang ini cewahh macam komen artis -artis gitu. Saya serius, sungguh serius seperti lirik soundtrack Wonderpets; INI SERIUS! Idk whether this could work or not tapi saya nak lepaskan PMR dahulu.

Okay (lagi), two more subjects! Pray for me yaww!

p/s: Entri-entri sebelum ini, tu puisi saya buat sendiri. Kemaafan dipinta kalau tak sedap hehe.

Comments