IDK

Jangan pelik, hari ni saya tak sekolah :P Faham-faham lah hari ni 14 hari bulan ye :D

Semalam, Cikgu Shahrizad bagi surat offer UKM pada Ain. Yeah, Ain layak pergi camp kat UKM tu and if she survived, next year she'll study at Akademi Permata Pintar. She'll be gone, for real. Yea, I cried. IDK why, whether I'm too happy for her, jealous sebab tak dapat sama or sad because she is leaving. Mana tak sedih, kat sana tak boleh bawak phone, and the camp lebih kurang a month. Gila?! Kalau dapat masuk Akademi tu, arhh, lagi lahhh!

Due to family probs, kawan kesayangan yang seterusnya cewah tak nak bagitahu nombor berapa takut kecik hati haktuih, Dada' is gonna move to Muar at the end of this year. Alaaa, lepas ni saya nak tiru kerja siapa lagi? Nak pergi pasar dengan siapa lagi? Nak gossip dengan siapa lagi? Cakap dengan siapaaa kalau bukan Dada'? Ye, saya nangis lagi T_T

So, these girls are moving out. As for me, we'll see. Saya mohon SBP, MRSM dan SMT. It might be weird as I wish I will be accepted for SMT. SMT Perdagangan JB, wait for me! Okay, stop all the dramas. Instead of tears, we shared fun. We chose Truth Or Dare masa free time lepas game bola baling semalam, ye lah game apa lagi yang enjoy, kan selain dapat korek rahsia orang muehehe *gelak jahat sejahat Mojo Jojo PPG.

IDK why I wrote this, maybe I just wanna tell you how much fun we can have instead of sadness, even I wanna cry my heart out! :(

p/s: We won the futsal championship, Go Efisien Go! ^^

Comments