Kesayangan. Yang. Tua.

Tak, tak nak cerita pasal PMR mahupun pasca-PMR. Sebab biasa lah en, cerita lepas PMR. Online, tidur, makan, tv, texting dan begitu sahaja lah masa seorang Zaty dihabiskan tanpa rasa sesal. Pergi sekolah, masuk musolla, cikgu potpet, saya pun potpet, semua potpet dan balik. Oh, lupa. Dan tidur semasa cikgu potpet, dan makan semasa cikgu potpet. NIKMATNYA HIDUP.

F*ck, kan dah huraikan cerita pasal pasca-PMR sampai satu perenggan. Okay straighght eh straight malas tekan backspace, to the point. Kerajinan menaip pada hari ini didorong oleh dorongan teman dan keluarga. Okay, tipu bila masa mak bapak aku tahu aku ada blog kan. Nak cakap pasal ini sebenarnya;

Semakin hari semakin lawa.

Yang pakai tudung pink haha.

Yang belah kanan tu makwe saya, nama dia Sera. Nama penuh, censored sebab dia takut ada orang jampi dia jatuh hati pada orang tersebut. Budak ini sebenarnya semakin hari semakin tua, sejak dia lahir. Tu sume orang tahu en, Zaty sengal. Baiklah, ucapan gedik seperti biasa;

Happy 15th Birthday, sayang! Jaga diri baik-baik, jaga hati dan jaga persahabatan antara SAM, okay. Ah, sh*t! Aku kelu. Mungkin sebab kau bukan lagi makwe aku. Ya, mungkin. Okay, saya tak gedik.

Baiklah, blog saya buruk. Siapa-siapa tolong editkan bagi lawa sikit, boleh? Mintak nyawa dan mintak tolong! Mintak nyawa sebab lelaki yang saya sedang cuba kenali dah pergi. Orang dah berpunya, tak baik diganggu. Akhirnya, saya sedih lagi. Sebab tu banyak mencarut. Patutnya berzikir T_T

p/s: Nak buat video miming lagi!

Comments