Mencari Chemistry Dengan Chemistry.

Awk, awk. Smlm knnn, pointer titeww da kuar, wak. Trok jgk lha, wak. 0.32 jtoh. So, law awk nuckk tw bpeww pointer titeww kn wak, awk g lha caawi post yg lmeww lps 2 awkk - lha sndriey. Okay?

Annoying kan? Gua pun tak tahu nak baca cane padahal gua sendiri yg tulis.

Yes, pointer dah keluar. Kalau Diana yg superb gempak meletopp roomie kesayangan dah bagitahu, so better lah saya bagitahu. Pointer saya untuk Final Exam Sem 2 2011 ini adalah... *drumroll* 3.52 #sad

Apasal sad? Okay, mmg lah kena bersyukur, Alhamdulillah tapi...

Haa, punya lah meningkat result. Serius ni. Teman setia stay up sepanjang malam, Alia Afiqah pun naik 0.07 eventho tak lepas 3.5, Encik Defender #kautengokniakugedikgilanakjugakceritapasaldiakatsini naik 0.08, Adreena maintain 4.0, those yg dpt 3.98 sume dpt 4.0 dan gue? Harammm -.-

Paling best yang AKAK nak cerita ni kan #peahgosip, AKAK dpt D for Chemistry T_T Memang gua takde chemistry doe dgn Chemistry. Mungkin sbb otak gua dah lemah ingatan, dah tak boleh ingat banyak-banyak lagi then Chemistry byk kena hafal like twat? -.-"

Apa yg A? Sem 1 sume A, bangga. Peluk sikitt, HAMBOIHH. Sem 2? 4A jeww. BM, BI, MT, +MT. Alhamdulillah, BM BI yg dulu B+ dpt jgk A :') Kau tahu tak nak dpt BI A tu sumpah susah gila? Dah lah markah coursework 20% and I managed to get 16. Okay lah tu kan? Markah lepas-lepas 80 nak dapat A, syukur :)

Dan sekarang ni mmg kena cari cara nak dptkn chemistry dgn Chemistry. Meh meh Calcium Potassium Flourine dan seluruh Periodic Table yg segroup seperiod dengannya dekat dgn AKAK meh #pelukcium LOLOLOLOL

Comments