Tu diaaa, mai dah!

Ketika gua menulis ni, ya, mood gua tgh tak berapa nak baik. Bukan sebab menstruasi sbb menstruasi gua lambat pfft. Gua tgh emosi sbb Mr. Defender tacing melebih. Dan gua pun tak faham apasal dia tak contact gua. Adakah ini rindu? LOL.

Dan abaikan perenggan di atas. Anggap je gua tersalah complete draft. Okay? Ni ha, nak promote lagi sorg vlogger/youtuber/blogger. Weh serious AKAK suka gila kat dia ni weh! Dah lah lawa, comel, sempoi pulak tu. Then then dia amek TESL. Mmg tabik spring lahhh! Jap, nah satu video dia;


OMEY GILAAAAAAAAAAAAAA! Paling epic lah time "Kalau kucing ni mati?" "Cinta kita pun mati" #usaprambut Me want Mr. Defender *tetibee Layan je lah perempuan desperate-ada-org-nak-suka-dia-balik-padahal-diri-tak-semenggah-mana-pun-forever-alone ni. Oh dan lagi satu;


"MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMA!" Ngehehe, bapak annoying tapi sumpah comel derr. Kau tengok sampai habis dulu.

Perasan tak vlogger sume mcm mostly from utara, kan? Except Maria Elena lah. Jap, dia asal mana? Gue pun tatau, heh. Anwar Hadi Kedah, Matluthfi err Kedah (?), Aiman Azlan okay gua tatau dia asal mana haha. Dan Shaz Lyn ni pun Penang. GO UTARA! (For vlogging lah, hee.)

Okay, nak sambung layan blues. Ciao!

Comments